featured życie

5 powodów dlaczego lubię jesień

9/15/2015Unknown



Powolnymi krokami zbliża się do nas jesień, a ja chce Wam przedstawić 5 powodów, dla których Ja lubię jesień i jestem ciekawa czy ktoś ma podobne zdanie do mnie.

1. PEŁNIA KOLORÓW
Być może nie każdy się ze mną zgodzi, ale dla mnie jesień to taka pora roku, w której mogę ujrzeć najwięcej kolorów natury. Uwielbiam te piękne odcienie żółci, czerwieni i brązu. Szczególnie jest to widoczne, gdy świeci słońce. Nawet zdjęcie powyżej pokazuje jak piękna i kolorowa może być jesień. Spacery wtedy to czysta przyjemność.

2. KASZTANY
Te niepozorne, brązowe kulki przypominają mi moje dzieciństwo. Pamiętam jak to w czasach przedszkola i pierwszych klas podstawówki zbierało się kasztany by móc z nich zrobić ludziki i inne figurki, aby pochwalić się w szkole swoimi zdolnościami. Kasztany, wykałaczki lub zapałki oraz plastelina pozwalały stworzyć piękne prace. 

3. WOLNY CZAS
Jesienią i zimą mam najwięcej czasu dla siebie i na swoje hobby. Uwielbiam siedzieć i pisać notki czy tworzyć szablony lub inną grafikę, albo zająć się sobą lub moimi zwierzakami. Nawet szara, deszczowa jesień daje mi wene do pisania i wcale nie przeszkadza mi brzydka pogoda za oknem. Nadrabiam wtedy zaległe odcinki seriali i nowości z kina.

4. CIEPEŁKO
Przyznaje - jestem zmarzluchem. Uwielbiam te ciepłe wieczory pod kocem koło kaloryfera z kubkiem gorącej herbaty i laptopem. Mogę się wtedy wygrzać tyle ile chce :)

5. WIĘCEJ SNU
Jak wiadomo jesienią zmieniamy zegar na godzinę do tyłu, więc mogę pospać tę godzinę dłużej, która świetnie wpływa na moje samopoczucie w ciągu dnia. Oczywiście jestem też śpiochem, dlatego często tę godzinę przedłużam sobie na dwie, trzy.

A jakie są Wasze powody, dla których lubicie jesień ?

ZERKNIJ TAKŻE TUTAJ

0 komentarze

OBSERWATORZY

Formularz kontaktowy