diy

DIY: Organizer na biżuterię

9/15/2015Unknown



Swoją biżuterię zawsze trzymałam w większych kosmetyczkach. Było to wygodne, ale do czasu bo jak bransoletki z łańcuszkami zaczęły się plątać to było niezbyt fajnie. Wdziałam na internecie wiele świetnych organizerów w tym drzewko, które miało być w Biedronce, ale już go nie dorwałam :( Postanowiłam, że wykonam je sobie sama, a że moja wyobraźnia nie zna granic to nie było trudne.

MATERIAŁY:
- przykrywka od teksturowego pudełka, może być też większy talerzyk styropianowy itd.,
- nakrętki - ja użyłam takich po paście do zębów, ale mogą być też po napojach,
- koronka, inne materiały,
- nożyczki,
- klej,
- duża igła lub drucik.



WYKONANIE
Jak pisałam wyżej ja użyłam przykrywki od mojego pudełka, w którym trzymam niektóre kosmetyki w szafce. Na szerokość i długość wnętrza tektury wycięłam odpowiedni kawałek koronki i przykleiłam ją do wnętrza. Dałam jej około godzinę na to, aby się dobrze przykleiła.

Następnym krokiem było przyklejenie w odpowiednich miejscach nakrętek, które będą trzymały moje bransoletki i naszyjniki. Posmarowałam je klejem uniwersalnym i przykleiłam. Każdą dociskałam ręką do koronki przez ok. 3 minuty by klej lepiej złapał. 



Kolejnym krokiem było zrobienie w określonym miejscu  (u mnie na dole po prawej stronie) dziurek za pomocą igły na kolczyki. Igła musi przejść na wylot, tak by można było zapiąć kolczyki. Jak to zrobiłam zostało mi tylko powieszenie naszyjników, bransoletek i kolczyków. Efekt poniżej :)




Jak Wam się podoba ?

ZERKNIJ TAKŻE TUTAJ

0 komentarze

OBSERWATORZY

Formularz kontaktowy